Tuse persistentă la copiii de 3 ani

Eu mă sperii de fiecare dată când Cristina tușește mai mult de 3 zile. Încerc de obicei Prospan, dar nu trece de fiecare dată atât de ușor pe cât mi-aș dori. De cele mai multe ori mă duc la medic. Mulțumesc lui Dumnezeu că am dat peste doamna doctor Bușilă care este un pediatru extraordinar. Fiecare rețetă pe care i-o dă Cristinei este un real succes. Chiar dacă îmi zice să îi dau un tratament pentru 7-10 zile, ea în maxim 3 zile scapă de probleme și-mi iau o piatră de pe inimă. Asta nu înseamnă că întrerup tratamentul, dar vindecarea este rapidă și vizibilă.


Nu recomand să dați tratament după ureche copiilor și indicat ar fi să consultați un pediatru atunci când sunt probleme. Tusea poate fi diferită și diagnosticele de asemeni. Tratamentul primit de mine nu este obligatoriu să funcșioneze la tot felul de tuse ale copiilor voștri.

De această dată am ajuns la medic cu o tuse persistentă și productivă care nu-mi dădea pace. Nu avea mucișori și nici febră nu a făcut. Diagnosticul a fost de faringobronșită acută. A fost suficient să se uite în gurița Cristinei și s-o asculte la plămâni și imediat am primit un tratament. Totul a fost bazat pe siropuri și aerosoli.
În primul rând, aerosoli să fac cu adrenalină fiole 1ml cu ser fiziologic 3 ml dimineața și seara timp de 2 zile. După care să folosesc dexametazonă 1 ml și ser fiziolofic 2 ml dimineața și seara timp dse 3 zile. Consider că aceste 2 combinații pot fi folosite până să ajungeși la medic. Această combinașie este una bună care nu are ce să facă rău. Să nu uitați să aveți un aparat de aerosoli în casă pentru că este foarte util în cazul celor mici.

Restul tratamentului l-am folosit conform scehemei de mai sus. Am folosit Prospan, nurofen, salubutamol, zyrtec și isoprinosine. Nu a fost foarte scump tratamentul având în vedere că o parte din cele prescrise le aveam. Isoprinosine costă în jur de 50 lei și prospanul vreo 40 lei. Deci numai din astea de face 100 lei.

Eu am scăpat ușor de această răceală și sper să nu mai am și alte neplăceri prea curând. Deși se pare că la grădiniță vin fel de fel de copii care nu sunt complet vindecați de răceală și microbul se duce și la restul!

Sănătate multă copiilor! Fără tuse și febră ...

Comentarii