Cum am tratat răceala după înghețată

Înghețata se știe că este prietenă bună cu copiii, la fel ca ciocolata. Asta mi s-a întâmplat și mie într-o duminică când la o simplă vizită în mall, am cedat în fața copilului și i-am cumpărat o înghețată. Era cremoasă și nu m-am gândit că va avea o problemă de la ea, cu atât mai mult cu cât nmai mâncare una cu câteva săptămâni în urmă.



 Atunci când răcesc eu, nu mă panichez absolut deloc. În cazul copilului totul se schimbă. Dacă nu scap de tuse în cel mult 3 zile, clar merg la medic. Așa s-a întâmplat și cu o tuse urâtă și persistentă de care nu reușeam să scap cu clasicul Sirop de tuse Prospan pe care știam că mi-l dădea doctorița.

Am reușit să dau peste o doctoriță pediatră din Galați care mă nimerește la fix de fiecare dată. Toate rețetele prescrise pentru Cristina sunt de una real succes. Singurele modificări pe care le mai fac este că nu mă țin de toate zilele trecute și uneori scurtez tratamentul cu câteva zile. Diagnosticul de astăzi a fost amigdalită pulbere(parcă).

 Klacid a fost primul medicament prescris. M-a atenționat că este cam amar și s-o amăgesc cu probioticul care este sub forma unei tablete de ciocolată. I-am dat acest medicamtent în jur de 3 zile pentru că se vedea clar că este foarte rău la gust. După vreo două zile, parcă dădea să vomite după ce lua acest medicament. Mi-a fost milă de ea și pentru că am văzut că starea ei s-a îmbunătățit, am renunțat la el.
Refflor este un probiotic sub forma unei tablete de ciocolată. Cred că are gust bun și am văzut că are și ceva zahăr. Copiii sunt ușor de păcălit așa că aceasta a putut fi confundată cu ușurință cu o tabletă de ciocolată.
  Allerdep l-a mai luat Cristina și la rețeta trecută. Cristina se uită la desenele cu Mister Bean și zice că ăsta este Tedy. Pe lângă faptul că este atrasă de ambalaj, îl ia cu plăcere și nu trebuie să mă mai rog de ea. Data trecută n-a răcit deloc cât timp i l-am administrat. Nu știu exact să vă zic cum acționează, dar eu am fost mulțumită de el. Costă în jur de 50 lei.


Laridep este de la același producător ca și Allerdep. Acesta este un spray care te ajută să-ți calmeze durerile de gât. Este foarte, dar foarte dulce și nu mi s-a părut că este foarte eficient. Am plătit pentru el în jur de 30 lei, dar îl puteți înlocui cu brio cu un alt spray de gât. Eu am unul de la Apidermin doar că acela scrie că nu se administrează copiilor sub 6 ani.

Mă bucur că am reușit s-o ajut pe Criss să scape de acea tuse deranjantă. După o zi de tratament se vedea schimbări majore. Eu nu vreau să încurajez pe nimeni să urmeze tratamentul administrat de mine doar că uneori un mic sfat oferit la timp te poate scuti de o cheltuială. Doctorița la care merg eu este acel medic care nu oferă antibiotic copilului dacă este absolut nevoie și știu că multe mămici pun preț pe acest aspect.

Voi cum procedați când copiii au o tuse mai persistentă de 3 zile? Ce Tratament îi aminsitrați?

Comentarii

  1. Thanks a lot for sharing this amazing knowledge with us. This site is fantastic. I always find great knowledge from it. Produse de înfrumusețare de marcă de top online

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu