Care sunt cele mai bune servetele umede pentru copii

 
Toată lumea folosește șervețele umede în diverse scopuri dar atunci când apare un bebeluș acestea devin indispensabile. După ce am născut normal că am folosit șervețele umede pampers pentru că nimeni nu vrea să facă experimente pe pielea cea fină și delicată a unui nou născut. Așa cum este de așteptat în maternitate marea majoritate a lucrurilor decurg aproape normal dar problemele încep acasă.


Am auzit discuții precum că la nou născuți nu este bine să folosești șervețele umede pentru că are pielea mult prea sensibilă și se irită iar singura metodă indicată ar fi vată cu apă. Deși știam metoda am ignorat-o complet. Este foarte incomod să să te duci și să uzi bucăți medii de vată, să le storci ca să nu faci numai apăraie și să le înmoi în apă caldă pentru că altfel îl ia frgiul pe bietul bebe. Evident că bebe s-a iritat rău de la pampers și o perioadă scurtă de timp am folosit vată pentru că nu mergea cu nimic altceva.

Trece repede această etapă așa că am trecut pe pampers din nou. Acesta nu costă o avere. Costă în jur de 6 lei plus minus un leu iar acestea sunt perfecte pentru călătorii pentru acest sistem de închidere. Varianta aceasta fresh are un miros diferit față de șervețelele cu clasicul ambalaj.
În primul rând cam atât sunt de mari șervețelele și copilul nu s-a iritat deloc de la ele, în afară de acea perioadă de început. Au un miros plăcut și sunt ușor de folosit.
Recunosc că nu am făcut un tur al firmelor care comercializează astfel de produse doar că întâmplarea a făcut să trebuiască să plec de acasă și m-am trezit fără șervețele așa că am luat din LIDL 2 pachete. Sunt 2 tipuri de șervețele în LIDL: acestea și o variantă mai mică care costă în jur de 3 lei. Acelea la 3 lei sunt micuțe dar bune dar singura nemulțumire ar fi că nu sunt prinse între ele și atunci când scoți unul nu iese imediat și al doilea. Este un inconvenient atunci când te grăbești și trebuie să scoți șervețel după șervețel.
Aceste șervețele seamănă foarte bine cu cele de la pampers doar că sunt mai mari și mai groase. După ce am cumpărat de 2 ori aceste produse am început să le folosesc în mod constant. Copilul nu este alergic la ele și în concluzie sunt perfecte. Costă în jur de 6 lei și acestea.

După cum puteți vedea din poze șervețelele toujours sunt mai mari și cred că se poate distinge că sunt și puțin mai groase. Eu vă recomand să le încercați pe amândouă să vă faceți o idee doar că preferatele mele sunt cele de la LIDL.

Comentarii

  1. Da in mod normal nu prea e indicat stersul cu servetele umede poate doar in deplasare.Si noi am folosit servetele umede cu toate astea dar noi mai luam ceva din penny cu vreo4-5lei bune,multe si ieftine...deci trebuie doar copilul sa le tolereze.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu