Cum scapam de nasul infundat la bebelusi

Vremea asta este tare schimbătoare așa că trebuie să ai grijă cum te îmbraci atât pe tine cât și copilul. Nimeni nu-și dorește o răceală și din acest motiv este bine să avem grijă. De fiecare dată când am răcit eu i-am dat și copilului dar și varianta inversă s-a întâmplat.

Un adult trece ușor de problema unui nas înfundat. El știe să-și sufle nasul sau chiar să folosească niște picături și în felul ăsta poate respira cu ușurință și poate dormi liniștit dar nu este la fel în cazul copiilor mici.



Fetița mea are 2 ani și 3 luni și atunci când are un disconfort mă dă peste cap total. Atunci când are nasul înfundat este cumplit pentru mine pentru că nu reușesc să dorm delic noaptea și este tot timpul plângăcioasă și ziua trece mult mai ușor dar când trebuie să se culce este grav.

Cum se poate odihni un copil cu năsucul înfundat

Eu am cumpărat niște spray--uri cu apă de mare care se pulverizează în năsuc și are rolul de a-i curăța năsucul de mucizități. Vă spun sincer că nu am văzut nici o ameliorare și că am dat banii efectiv de pomană pe ele. Ea fiind micuță nici nu știe să-și sufle nasul ceea ce este o altă problemă.

Dacă năsucul este foarte înfundat puteți folosi batista bebelușului care se pune la aspirator și îi curăță cel mai eficient nasul. Nu am găsit ceva mai bun cu care să îi scot mucișorii. Probabil că ei se vor mai forma pe parcursul nopții dar pentru câteva ore posibil să vă puteți odihni. Îi mai puteți trage mucișorii iar după câteva ore dar aveți grijă să nu folosiți aspiratorul când copilul este ațipit pentru că îl veți speria.

VaporRub soluția salvatoare

Am vorbit și cu pediatra m-a sfătuit ca atunci când are nasul foarte înfundat să îi pot da Nurofen de 2 ori pe zi pentru că acesta ar avea rolul de a fluidifica mucișorii. Recunosc că l-am folosit și că m-a ajutat. Pe lângă asta am mai descoperit un produs care ajută la desfundarea nasului doar cu ajutorul uleiurilor pe care le are în compoziție.

Detalii referitoare la Vapour Rub
 

Vapour Rub are în compoziție ulei e eucalipt, menthol, ulei de cimbru și parafină. Toate aceste combinații au un miros puternic pentru ca acesta să-l ajute pe bebeluș să poate respira mai ușor.

Acest produs poate fi folosit atât pentru adulți cât și pentru copii. Astăzi vreau să vă vorbesc despre 2 produse Vapour Rub. Primul este recomandat copiilor cu mai mari de 6 luni iar al doilea pentru copiii mai mari de 3 luni.

Metoda de folosire: Se masează o cantitate mică de produs pe piept, gât și spate înainte de culcare pentru că atunci sunt cele mai mari probleme. După aplicare este indicat să îmbrăcați copilul pentru a nu avea acces la zonele în care ați aplicat gelul.Dacă din întâmplare copilul se atinge la ochi după ce a luat contact cu gelul, clătiți cu apă rece iar dacă problema persistă ar fi indicat să contactați un medic.


Nu uitați că acest produs este strict pentru uz extern. Acest produs are 50g și vă ajunge o perioadă lungă de timp având în vedere că nu folosiți o cantitate prea mare de produs.

Al doilea produs Vapour Rub este destinat copiilor mai mari de 3 luni. Dacă aveți un bebeluș știți că în primele 3 luni copilul nu are voie să ia nici un medicament și din acest motiv este bine să îl feriți cât puteți de răceli sau alte boli mai grave. Până și Nurofenul se aplică copiilor mai mari de 3 luni dar recomandarea mea ar fi ca orice problemă o aveți cu un bebeluș mai mic de un an să consultați medicul și să nu-i administrați nimic după ureche.
În principiu nu știu să vă zic ce ingrediente are în plus sau în minus față de primul produs dar din moment ce producătorul spune că puteți folosi acest produs pentru bebelușii mai mari de 3 luni eu cred că știu despre ce este vorba. V-aș recomanda ca în primă fază să îl folosiți pe pielea voastră ca să vedeți cum reacționează și chiar și atunci când folosiți produsul pe copil pentru prima oară să folosiți o cantitate mică de produs și pe o porțiune mică de piele.

La fel ca în cazul primului produs, acesta se aplică în cantități mici pe gât și pe piept. Nu aplicați gelul pe năsuc sau gură și este indicat să îl folosiți exact așa cum este menționat pe cutie de către producător.

Eu am folosit varianta albastră de produs pentru fetița mea care în acea perioadă fusese ușor răcită și avusese nasul înfundat. I-am aplicat acel gel pe piept, gât și spate și cred că i-a plăcut mirosul, senzația de prospețime sau ideea în sine de a folosi un produs de pielicica ei pentru că de fiecare dată când îl vede îmi cere să o dau. În cazul meu s-au văzut rezultatele și a funcționat această metodă deși mi-ar fi plăcut să o folosesc cu câteva zile înainte când situația a fost cu adevărat gravă.

Dacă sunteți în căutarea unui produs pentru desfundarea nasului puteți încerca și această variantă. Găsiți aceste produse aici sau mai multe detalii pe pagina de facebook Vapour Rub.

Comentarii

  1. Ooofff ce greu e cu micutii astia. Te seaca uneori cand te simti neputincios sa ii ajuti. Mie mi s-a "spart conducta" :D trebuie sa stau cu batistele toata ziua in mana

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu