Ce facem cand bebe are cojite in cap?

Fetița mea s-a născut cu foarte puțin păr și când a început să i crească câtuși de cât părul a venit iarna așa că a purtat doar căciulă. Bentițe nu am cumpărat foarte multe și le-a purtat atunci când era mult prea mică ca să poată riposta. Acum are aproape 2 ani și 2 luni și am început să îi fac codiță și să îi pun și ei clămițe în cap. La început era ceva nou și nu îi convenea și în 2 minute le dădea jos dar am insistat și acum le acceptă dar doar când iese afară. Prin casă nu prea le tolerează.

Am observat în creștetul capului niște cojițe. Nu le-am mai văzut până acum și nu știam de la ce ar putea fi. M-am gândit că trebuie să treacă și să mai aștept. După o lună totul era neschimbat. Nu s-au extins dar nici nu au trecut, ba mai mult într-o zi am avut impresia că în locul cojițelor era o mică pată roșie. Cred că a fost în mintea mea pentru că a doua, a treia zi nu am mai văzut-o.


Dacă la început am zis să nu mă panichez că totul va trece de acum mă stresau aceste coji pentru că nu treceau. Cei drept nu făcusem nici eu nimic în acest sens. Primul gând a fost că șamponul folosit nu este printre cele mai bune și ar fi bine să îl schimb.

Eu folosesc toată gama Nivea baby pentru ea și nu am avut niciodată nici o problemă. M-am gândit să încep să folosesc și eu dermatocosmetice. Oscilam între Mustela și Bioderma. Pe internet mămicile spuneau că Mustela este marca lor preferată pentru copii dar dacă exista vreo problemă la mijloc Bioderma este ideală.
Zis și făcut. M-am dus la farmacie să îmi iau un șampon de la Bioderma. Înainte să îl plătesc m-a întrebat ceva farmacista și eu i-am spus că vreau Bioderma pentru că are mici cojițe în cap. Știa problema și mi-a zis că acestea sunt scuame. Adică un fel de cruste "de lapte" și mi-a explicat puțín fenomenul și a zis că se declanșează la copii micuți.
Soluția farmacistei a fost așa: să o dau cu această cremă Bioderma BabySquam pe porțiunile unde sunt probleme și să las să acționeze câteva ore bune după care să o spăl normal fără să insist pezonele cu probleme.

Am ajuns acasă și am citit că aceste cojiţe se pot forma după ureche, la sprâncene sau în cap. La sprâncene nu îmi amintesc să fi avut dar după ureche a avut nişte coji de la naştere până de curând când au dispărut de la sine. Erau nişte coji foarte bine lipite de corp care nu puteau fi îndepărtate. Nu ştiam că acestea pot fi tratate cu această cremă şi dacă v+aţi lovit şi voi de această problemă să ştiţi ce să folosiţi.

V+am lăsat şi menţiunile trecute pe etichetă pentru a vedea dacă aveţi nevoie şi voi de acest produs. În mod normal scrie că după această cremă să se folosească şamponul dermatocosmetic de la Bioderma ABCDerm, deci am făcut bine că l-am luat şi pe acesta.

Comentarii

  1. Playtech - YouTube, Videoslots, videoslots, videolots, videolots, videolots
    Videolots is a brand-new software, developed by Playtech, with a large selection of youtube to mp3 download HTML5-based slots, table games, video poker, keno,

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu