Evolutia ebelusului de la 20 la 22 luni

Luna trecută nu am mai scris și asta din 2 motive. Pe de o parte nu am avut timp și am fst foarte ocupată și pe de altă parte nu s-a întâmplat mare lucru. Nu același lucru pot spune despre trecerea de la 21 la 22 luni. Au avut loc câteva întâmplări memorabile pe care am să vi le povestesc. Să o luăm treptat.

Vorbitul
A început să mai spună câteva cuvințele, chestii ușoare și am văzut că le dublează ba-ba(banană), de-de(desene), pa-pa(când vrea să plecăm și vine și cu săndăluțele după mine), etc. Prea multe nu zice dar am început să o mai înțeleg.

Dințișorii

I-a mai ieșit primul canin în partea de jos. Văd că perechea lui nu se vede. Ea tot timpul se alintă și este mai scârțăită așa că nu prea mi-am dat seama dacă a avut vreun disconfort din cauza lui.

Olița 

Îi este la fel de străină ca și până acum. Se uită la ea, se joacă dar nu vrea să se așeze pe ea. Mai degrabă vrea pe WC. Îmi dă colăcelul ei și zice pipi. Nu face nimic dar tot e bine că zice.

Am încercat să o las fără pampers și dacă nu are pantalon pe ea, apropie picioarele și se uită cum curge pișu sau dacă are pantaloni face pe oriunde fără nici un fel de problemă. În concluzie folosim pampers în continuare.

Alăptatul

Am terminat-o cu acest subiect de luna trecută. Mai exact am fost plecată o săptămână și fiind într-un alt mediu ea nu a cerut și eu nu i-am dat așa că asta a fost. Oricum i-am dat suficient și mă gândeam să îi dau până la 2 ani dar a fost mai bine așa. Am să scriu un articol separat unde am să vă povestesc pe îndelete. Sunt convinsă că mai sunt femei care au avut aceleași probleme ca mine.



Activități

Cu jucăriile, mai exact cu păpușile, se joacă foarte puțin.Nu prea este atrasă. În general colorează, împrăștie jucăriile prin casă, uneori le și strânge, se uită la desene, îmi mai ia telefonul și a învățat să își schimbe singură melodiile pe youtube. Îi plac mult mingile. Am casa plină de mingi, aș putea să spun că am un băiețel :).

Am o mare problemă pe care am dezbătut-o cu multe mămici: bate copiii. Din ce am înțeles este un fel de autoapărare față de alți copiii. Am încercat cu vorba bună, i-am dat peste mânuțe ca să înțeleagă că nu este bine ceea ce face, am plecat din parc în momentul în care a bătut copii și deocamdată nici un rezultat. Sper să văd rezultate cât mai curând.


Mâncarea

Mâncarea nu a fost niciodată o problemă pentru ea. Mănâncă orice și este foarte pofticioasă. În parc dacă vede pe cineva cu pufuleți se instalează, acasă mai ciugulește un sticks, lapte, ciorbă, etc. Absolut orice, fără nici o excepție. Evit să îi dau carne prea grasă și chestii care nu sunt atât de sănătoase nici pentru oamenii mari așa că nu am să mai menționez excepțiile.


Mersul

Mersul este în viteză și puțin cam împiedicată. Merge singură dar trebuie să fiu atentă pentru că se împiedică din senin. Are numai vânătăi pe picioare, de zici că este dalmațian.
 
 
 

Comentarii

  1. Nice post)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu