Lenjerii din bumbac de la Cumparamisim

Copii sunt foarte importați și ei trebuie să le oferim tot ce este mai bun. Mă bucur că a mai crescut puțin și că are un somn mai bun și că nu se mai trezește de 5 ori pe noapte ci o dată sau de două ori. Progrese mari .... așa că nu pot decât să mă bucur.

Aș vrea să încerc să o las să doarmă singură în pat și sper să îmi îndeplinesc și această dorință. Pentru copil eu aleg bumbacul și încerc să evit pe cât posibil materialele sintetice. În primul rând hainuțele pe care i le cumpăr încerc pe cât posibil să fie 100% bumbac, dacă nu măcar un procentaj cât mai mare. M-am bucurat extrem de tare când am găsit lenjerii din bumbac 100% la prețuri fără concurență de la Cumparamisim.
https://cumparamisim.ro/lenjerii-de-pat-bumbac/lenjerie-cu-4-piese-pentru-pat-de-1-persoana-cod-k44.html
Lenjeriile din bumbac sunt printre cele mai recomandate pentru că te ajută să te simți mai relaxat și mai confortabil. Ele sunt recomandate pentru că sporesc calitatea și confortul patului tău, în felul ăsta putem avea un somn mai liniștit și mai odihnitor.
https://cumparamisim.ro/lenjerii-de-pat-bumbac/lenjerie-de-pat-din-bumbac-100-cu-6-piese-super-elegant-pucioasa-de-lux-cod-bm75.html

Pentru Criss am ales câteva modele de lenjerii și urmează să mă consult cu voi și cu soțul să vedem asupra modelului pe care îl va avea în camera ei. Îmi doresc o lenjerie în culori vesele ca cea de mai sus. Mă încântă ideea că are 6 piese și că pot folosi 2 rânduri de perne pe pat în același timp. Eu am multe perne pe pat pentru că o mai adorm pe picioare pe câte o pernuța, ba îmi mai pun câte una la spate și în prezent am diverse perne pe pat iar în felul ăsta ar fi o unitate.

Mâine trebuie urgent să dau comandă ca să pot beneficia și de oferta săptămânii. La o lenjerie cumpărată primesc și 2 perne antialergice. Stocul este limitat așa că trebuie să mă grăbesc!

Comentarii